دی داد

موقعیت:
/
/
خوابِ شیرین (006-003)
راهنمای مطالعه

برچسب و دستبندی نوشته:

نویسنده: دی داد

1395-01-14

خوابِ شیرین (006-003)

برخی از خواب های ما که معمولا یک بار در هر چند سال شانس دیدن آن ها را داریم، خواب هایی شگفت انگیز هستند که من آن ها را خواب های شیرین خواهم نامید.

این خوابها آن چنان در ایجاد حس شادی و امید به زندگی در ما نقش بازی می کنند که واقعیات زندگی ما، نمی کنند و من هنوز مطمئن نیستم که این دست خوابها در تمامی انسان ها رخ داده و بتوسط ایشان تجربه گردند. خواب شیرین آن نوع خوابی است که وقتی از آن به ناگاه برمی خیزیم، حاضریم هر چه داریم بدهیم و دوباره به آن فضای فکری برگشته و ادامه ی آن را دنبال کنیم.

خواب های شیرین معمولا از محتوایی رمانتیک (البته نه جنسی محض)، متهورانه با تِم موفقیت های آنچنانی که همواره آرزوی فرد بوده اند و یا زمانمندانه بنحویکه فرد در زمان به عقب یا جلو می رود و با علم به جریان اصلی زندگی خویش اتفاقاتی مهم از تاریخچه ی زندگی خود را دوباره تجربه می کند و یا حتی از وقوع آن ها جلوگیری نموده و در جزئیات آن ها به دلخواهِ همیشگی خود دخل و تصرف می کند، برخوردارند.

هیچ بَهجت و شادمانی ای تا به امروز به اندازه ی خواب های شیرین من برایم دوست داشتنی نبوده اند و نخواهند بود و این از آن جهت است که دنیای فکر ما مطلق است و شرایط به شکل تمام و کمالی در این خواب ها برایمان ایده آل جلوه می کنند اما در دنیای واقعی همیشه رضایت ها درصدی و ناتمام هستند. دیشب خواب شیرینی دیدم که حلاوت آن تا چند سال دیگر در وجود من احساس خواهد شد و مرا امیدوار به رخ نمودن تجربیات مشابهی در دنیای واقعی نگه خواهد داشت.

امتیاز شما به این نوشته

1

0

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها