دی داد

موقعیت:
/
/
دوربین کیهانی (297-009)
راهنمای مطالعه

برچسب و دستبندی نوشته:

نویسنده: دی داد

1397-02-06

دوربین کیهانی (297-009)

شما در مقابل دوربین کیهانی هستید: لطفا لبخند بزنید! این ادعا اساس علمی دارد. تمامی اتفاقات مادی این جهان را می توان با زبان انرژی بازگو کرد و انرژی نیز کمیتی در کلیت خود تغییرناپذیر است. گویا هیچ اتفاقی دراین جهان اساسا نه زاده شده و نه می میرد، بلکه فقط از شکلی به شکل دیگر تبدیل می شود.

در چنین جهانی تمامی پندار، تمامی گفتار و تمامی کردار ما ضبط می گردد و می توان در هر زمانی (با در نظر گرفتن امکانات تکنولوژیک) به آن ها رجوع کرد. با علم به این قضیه آدمی می ماند و دشواری مسئولیتش در چنین جهانی. آیا تا بحال در مقابل دوربین برنامه ی زنده صحبت کرده اید؟ در چنین مواقعی تمام تلاش خود را می کنید که بهترین اجرای خود را داشته باشید. حال اگر بدانیم که تمامی افکار، سخنان و رفتارهای ما در حال ضبط و ثبت شدن هستند، آنگاه چگونه خواهیم بود؟ خوب یا بد؟!

گویا یک دوربین کیهانی از تمامی جهات در حال فیلم گرفتن از ماست. اگر فیلمی گرفته می شود، آنگاه می توان فکر کرد که این فیلم را می توان هر زمان بر روی پرده برده و بنمایش عمومی درآورد؛ پس در چنین جهانی خیلی زیاد بایستی که مراقب حضور خود باشیم. یکپارچگی وجود همین است. اینکه تمارض و یا وانمود نکنیم. تمامی آنچه که در خلوت و یا جمع هستیم، در حال ثبت شدن است، پس باشد که بر هم منطبق باشند. ما همواره نقش های جاودانه می آفرینیم، پس بهتر است که زیبا بیآفرینیم.

12117

امتیاز شما به این نوشته

0

0

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
س.ح
س.ح
5 سال قبل

عالی