دی داد

موقعیت:
/
/
بُت و بقاء (110-009)
راهنمای مطالعه

برچسب و دستبندی نوشته:

نویسنده: دی داد

1396-06-05

بُت و بقاء (110-009)

عبارت “بی بند و بار جنسی” عبارتی است که زیاد به گوش همه ی ما خورده است. صرف نظر از تفسیرهای اخلاقی این عبارت که آیا آن دلالت کننده بر مفهومی است که از نظر اخلاقی خوب است، بد است یا که چه؛ در اینجا قصد دارم که این عبارت را چونان یکی از اقسام Fetish (بُت) های جنسی مورد مطالعه قرار دهم.

اکثر افراد گمان می کنند که انسان های از نظر جنسی جذاب، عمدتا از نظر رفتارهای جنسی بی بند و بار هستند {نکته: فرد بی بند و بار در اینجا یعنی آن فردی که کنترل جنسی بالایی نداشته و مایل است که با شرکای جنسی متعددی رابطه داشته باشد}. اگرچه این پندار کاملا نادرست نیست اما بگمان من اصل مطلب چیز دیگری است. علت بی بند و باری جنسی، جذابیت جنسی نیست بلکه برعکس جذابیت جنسی معلول بی بند و باری جنسی است. خیلی از افراد از نظر جنسی جذاب هستند فقط و فقط به این دلیل که افرادی بی بند و بار هستند.

همه ی انسان ها در جایی در نهاد خود کشش غیرارادی نسبت به افراد بی بند و بار دارند و این ریشه در تکامل ما دارد. کشش جنسی ارتباط مستقیمی با مسئله ی بقاء دارد زیرا هر کسی می داند که با داشتن یک شریک جنسی (خواه از طریق تناسل در روابط زادآورانه و یا خواه از طریق دریافت حمایت در روابط نازادآورانه) قادر خواهد بود که مسئله ی بقاء خود را تضمین شده بیانگارد و از این رو افراد بی بند و بار همچون بت هایی که این نیاز را براحتی برطرف می کنند همواره جذاب قلمداد خواهند شد…

11897

امتیاز شما به این نوشته

0

0

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها