دی داد

موقعیت:
/
/
امروزه (089-002)
راهنمای مطالعه

برچسب و دستبندی نوشته:

نویسنده: دی داد

1395-05-06

امروزه (089-002)

نمی دانم این چه سری است که حملات وسواس من بشکل تکرار شونده ای و بصورت متناوبی، دوباره و دوباره در من تمایلاتی را ایجاد می کنند که سابق بر این گمان می کردم دیر زمانی است که از شر آن ها نجات پیدا کرده ام.

این حقیقتا برای من گران است وقتی می فهمم که هرگز نمی توان مطمئن بود که چیزی به پایان خود رسیده باشد. در آن برهه هایی که افسرده بودم، بهبود خود را باور نداشتم و در آن برهه هایی که بهبود یافته بودم، به دوران افسردگی خود می خندیدم!

اما امروزه رویکرد من چیز دیگری است. سلوک من شکل دیگری به خود گرفته است. امروزه می دانم که هیچ تضمینی برای هیچ چیزی وجود ندارد. شاید بدترین اتفاقات از دل بهترین لحظات بیرون آیند و یا اینکه از دل سیاه ترین و تاریک ترین ساعات زندگی، خورشید خوشبختی بتابد. اگرچه زندگی بیشتر روی بد خود را به من نشان داده است اما روند جریانات همچنان مرا امیدوار نگه می دارد.

“جورج برنارد شآو” در جایی گفته است که سِرّ بدبختی این است که به اندازه ی کافی وقت داشته باشیم که بتوانیم بنشینیم و به اینکه آیا خوشبختیم یا که نه، فکر کنیم. من نیز امروزه به این حرف باور پیدا کرده ام. زندگی آن روی خود را بمن نشان داده است، همینکه هنوز زنده ام و می توانم تغییر رویه دهم، خودش خیلی است…

تغییر رویه ای که مرا از غور کردن های بیجا در احوالات خود بجهت نیل به خوشبختی های خیالی باز می دارد، احوالاتی که نه تنها به خوشبختی منتهی نمی شوند بلکه صرفا آتش زیر خاکستر وسواس هایم را دوباره شعله ور خواهند ساخت!

امتیاز شما به این نوشته

0

0

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها