دی داد

موقعیت:
/
/
گری واینرچاک (035-011)
راهنمای مطالعه

برچسب و دستبندی نوشته:

نویسنده: دی داد

1399-01-06

گری واینرچاک (035-011)

«گری واینرچاک» یک سلبریتی اینترنتی است. عمده ی فعالیت های او علاوه بر مدیریت کسب و کار خانوادگی شان، ارایه ی پند و اندرزهایی در باب دیجیتال مارکتینگ است. گری فرد خلاقی است و همچنین فردی متفاوت. خیلی از رویکردهای او مورد تایید قشر محافظه کار جامعه (بویژه محافظه کاران عرصه ی کسب و کار) نیست.

گری سبکی تهاجمی دارد. بعضا از الفاظ رکیک برای اشاره به معضلات استفاده می کند. بسیار پُرکار است. اجراهایش عُرفی نبوده و حرف و حدیث های زیادی به راه می اندازند، مثلا اجرایش را بعد از ساعت 12 نیمه شب به روی آنتن می برد و کلی اقدام ظاهرا نابهنجار دیگر. اما علیرغم تمامی این انتقادهای ریز و درشت به سبک گری، من سبک او را می پسندم. او دقیقا کاری را انجام می دهد که سایر رهبران به انجام نمی رسانند. او خودِ واقعی اش را بدون سانسور بشکل همیشگی بروز می دهد.

بسیاری از رهبران در ابتدا همچون گری بوده و واقعی هستند اما پس از موفقیت به جرگه ی محافظه کاران پیوسته و رویکردهای عُرفی اقتباس می کنند و دیگر چونان یک شخصیت معمولی با کمک سایرین از موفقیت های تحصیل شده، صیانت به عمل می آورند، اما گری علیرغم موفقیت کنونی اش، همچنان همچون روز نخست ناب و واقعی است. سبک خلاقانه ی گری در حول یک شعار بنیادین خلاصه می شود: «من همینی هستم که هستم».

گری به دنبال تطبیق خود با مخاطبینش نیست، بلکه برعکس به دنبال آن است که مخاطبینش خود را با او تطبیق دهند. این سبک می طلبد که فرد نخواهد همیشه کاملا شسته رفته رفتار کند. من خود از رفتارهای عصا قورت داده ی برخی از چهره های کامیاب بیزارم زیرا می دانم که فرد مزبور برای جلب توجه حداکثری این کار را می کند، کاری که گری بشدت از آن بیزار است.

12542

امتیاز شما به این نوشته

0

0

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
س.ح
س.ح
3 سال قبل

او نیز دی داد-دات کام خوانده!