دی داد

موقعیت:
/
/
کامیاب در حال است (222-010)
راهنمای مطالعه

برچسب و دستبندی نوشته:

نویسنده: دی داد

1398-06-24

کامیاب در حال است (222-010)

اوایل دهه ی هفتاد از تلویزیون ملی ایران مجموعه های طنزی پخش می شدند که در نوع خود بی نظیر بودند. کارهایی که می توان آن ها را نوعی ژانر جدید در عرصه ی طنز تلویزیونی ایران قلمداد نمود. هنرپیشه های این کارها که آن زمان جوان های بیست و چند ساله ای بودند آنچنان به شهرت رسیدند که می توان ادعا نمود تمامی ایران ایشان را می شناختند.

در تمامی مجلات و روزنامه ها مردم به دنبال دیدن عکس ها و یا مطالعه ی مصاحبه های این افراد بودند. مدیریت کردن این سطح از شهرت و محبوبیت برای افراد جوان کار چندان ساده ای نیست.

هم اکنون از آن سال ها یک ربع قرن می گذرد. برخی از هنرپیشه ها (تعداد خیلی کمتر) همچنان در عرصه ی کاری خود افراد موفقی هستند و برخی دیگرشان (تعداد خیلی بیشتر) چهره هایی نسبتا فراموش شده اند. عده ای از ایشان نیز در بین این دو سرحد قرار می گیرند.

با عنایت به این تفاوت ها، هنگامیکه این روزها به صفحه های مجازی این هنرپیشه ها در شبکه های اجتماعی اینترنتی سر می زنیم شاهدیم آن هایی که هم اکنون چندان موفق نیستند مداوما عکسی را از گنجه مربوط به همان سال های خوب بیرون کشیده و منتشر می کنند. عکس هایی که درشان همان دوستان قدیمی کامیاب نیز همواره هستند.

اما موفق ترها کمتر از این دست عکس های قدیمی یا تکه روزنامه های دو دهه ی پیش را منتشر می کنند. عکس های آن ها مربوط به همین روزهاست. این مسئله تفاوت منتالیته ی فرد کامیاب و فرد شکست خورده را نشان می دهد. کامیاب در لحظه است و شکست خورده در گذشته…

12428

امتیاز شما به این نوشته

0

0

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها