دی داد

موقعیت:
/
/
شهرت (235-007)
راهنمای مطالعه

برچسب و دستبندی نوشته:

نویسنده: دی داد

1395-03-28

شهرت (235-007)

(نام آشنایی)

شهرت (نام آشنایی) معمولا با ثروت و قدرت همراه است. از این روست که خودِ نفس شهرت بعنوان یک انگیزه توانسته که در طول تاریخ نیروی پیش بران افراد بزرگ و حتی منزوی ترین فیلسوفان روزگار باشد.

تو را همه خواهند شناخت و در مقابل آرایت سر تعظیم فرو خواهند آورد و از تو بعنوان یگانه گوهرِ زمانه یاد خواهد شد، هر کجا که رَوی محترمی، بر صدر نشینی و قَدر خواهی داشت.

این ها جملات تک تک انسان های بزرگی است که در گام اول برای نجات بشریت و در گام ثانی برای شهرتِ خود تلاش می کنند. هر که گوید به شهرت فکر نکرده است، آن را دروغگویی بی مایه برشمارید.

شهرت نشان دهنده ی عظمت کار توست. چه در زمان حیاتت و چه پس از آن. شهرت اگر تحصیل شود، حتی می تواند بر کیفیت کار و تاثیرگذاری بیشتر فرد موثر واقع شود.

البته شهرت نیز همچون هر چیز دیگری دردسرهای خاص خود را دارد اما کمتر کسی است که بخاطر تیغ های گل از بوئیدن آن سر باز زند.

شهرتِ مثبت آن شهرتی است که با تاثیری مثبت توامان است. شهرتی که در هر جا سر بر آورد، شرایط را بنفع همگان به سمت بهبود تغییر خواهد داد.

تقدیم به خاطره ی جاودان “آلن تورینگ” ریاضی‌دان، دانشمند رایانه، منطق‌دان، فیلسوف، زیست-ریاضیدان و رمزنگار انگلیسی، پدر علوم کامپیوتر و رباتیک

تاریخ نگارش: زمستان 91

پانوشت: چهره ی تابناک تورینگ فقید (قربانی تبعیض) بزودی بر روی اسکناس های 50 پوندی به چاپ خواهد رسید. این افتخار را به تمامی فلاسفه، دانشمندان و برابری خواهان جهان شادباش می گویم.

امتیاز شما به این نوشته

0

0

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها